Jumaat, 25 Mac 2011

Tak Sangka...tak sangka aku menang !

..Tak sangka...sungguh aku tak sangka cempelak jali nagka..ha..ha,
Ini la sebernarnya aku dah menang !!...ye yeh..aku dah menang !!


aku pn taktau..masa tu balik dari sekolah tengok tv ..rehat-rehat, abah masej mama bagitau Hanis dah menang hadiah, suruh kami tengok blog.


ni dia kalau korang nak tengok pengumumannya...




http://diaumaininaz.blogspot.com/2011/03/pengumuman-pemenang-1st-ga-teka-teki.html (KLIK)

...huh ! dah ramai yang suruh aku belanja, ada ka nak cukup dengan banyak tu....RM50.00 ja..
Tapi aku tetap bersyukur...


Dengan tunjuk ajar mama , abah dan kakak juga...Terima kasih semua.

2 ulasan:

p@kcikLie / mamadiana berkata...

best ar....leh cuba yg lain lak...

hanis berkata...

betul..betul...betul...hehehe