Sabtu, 19 Mac 2011

Kawan yang mengambil kesempatan....

hai....semua, salam.


ni cita pasal kawan sekolah sekelas aku ni....


Sebenarnya aku ni menyampah jugak dekat kawan aku tu mentang-mentang la aku ni baik, dia buli aku pulak... pastu masa rehat dia makan aku punya bekal, dia bawak duit saja nak makan aku punya.... kalau tak dak duit... bawak la bekal macam aku...isk menyampah aku sekolah kat situ semua orang buli aku tapi tak la semua buli aku...sebenarnya aku dah taknak kawan dia dah, aku dah tak tahan sangat kawan dengan dia tu tapi setiap kali aku tak nak kawan dia,dia cakap "bagi la aku peluang aku janji taknak buli ko lagi" tapi sampai sekarang dia buli aku lagi....dah la esok nak sekolah dah....malas aku nak layan dia...yang penting kena sabar,tabah dan fokus pada pelajaran...

Tiada ulasan: